Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Poziomy światów w Diablo 4 wytłumaczone; dostosujemy poziom trudności
Kolejny dzień przynosi ze sobą następną część wywiadu serwisu IGN z deweloperami Diablo IV. Tym razem twórcy gry z firmy Blizzard Entertainment skupili się na nowych Poziomach świata (World Tiers) oraz przydatnej funkcji związanej z przedmiotami legendarnymi.

W poprzednim filmiku Joe Shelly (reżyser czwartego Diablo) oraz Rod Fergusson (główny menadżer marki) omówili drzewko umiejętności, które – w zamyśle twórców – ma być jedną z mechanik zapewniających graczom ogromną swobodę przy personalizacji bohatera.

Pomoże w tym również opcja przenoszenia mocy legendarnych przedmiotów na inne elementy wyposażenia. Dzięki niej gracze nadal będą mogli wykorzystać przydatne efekty, nawet jeśli znajdą je w niewłaściwej części zbroi, broni itd.

Poziomy świata będą działać na podobnej zasadzie co poziomy Udręki w Diablo III, choć z pewnymi różnicami. Na początku D4 pozwoli wybrać między dwoma stopniami trudności, z których pierwszy – określany jako „Przygoda” – będzie przeznaczony dla nowicjuszy oraz osób pragnących skupić się na poznawaniu historii.

Kolejne zostaną odblokowane, gdy postać gracza osiągnie 50. poziom doświadczenia. Jednakże tylko trzeci z nich będzie dostępny od razu, bo pod koniec tej przygody będziemy musieli zmierzyć się ze światowym bossem (World Boss).

Dopiero po zwycięstwie nad nim będziemy mogli ponownie zwiększyć stopień trudności – i tak też będzie pod koniec każdego „World Tieru”. Oczywiście kolejni bossowie będą coraz potężniejsi, a ostatni z nich ma okazać się szczególnie wymagający. Jeśli go pokonamy, odblokujemy – jak to ujął Fergusson – „koniec końca gry”.

World Tiers powinny też zainteresować kolekcjonerów. Tylko na wyższych Poziomach świata znajdziemy wyposażenie święte (Sacred) oraz przodków (Ancestral). Shelly wspomniał też o zupełnie unikalnych rodzajach łupów, których nie znajdziemy w żaden inny sposób.

To wszystko ma zachęcać graczy do dalszej gry, z jednej strony stawiając przed nimi nowe wyzwania, gdy walka stanie się zbyt łatwa, z drugiej zachęcając do ich podjęcia coraz lepszymi łupami.

Bossowie świata będą niejako próbą dla graczy, a pokonanie takiego „strażnika” ma pozwolić im poczuć, że naprawdę poczynili postępy i stali się potężniejsi, w namacalny i satysfakcjonujący sposób. Oraz, rzecz jasna, dając im następny cel w postaci kolejnego World Bossa.

Diablo IV zadebiutuje w 2023 roku, być może już w pierwszych miesiącach, jeśli wierzyć niedawnym plotkom. Gra będzie dostępna na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Klemens
2022-11-09 14:26:36
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow